zondag 5 juni 2011

eerste blogbericht

Beste bloglezer, if any

Welkom op mijn blog! Dit is het allereerste bericht dat ik hier zet en hopelijk komen er nog zoveel meer. In elk geval, vertel het rond, roep het uit, schreeuw het van de daken, want Gert Vanlerberghe heeft een blog!

Why?

Omdat ik mijn toenemende interesse voor dit medium niet meer in bedwang kon houden, wou ik dit toch eens uittesten. Hierop zal ik zo nu en dan, als ik tijd heb, mijn ideeën, gedachten, opmerkingen en hier en daar ook teksten spuien. Hopelijk zijn die even interessant voor u als ze zijn voor mij.

Wees gerust, ik zal u niet lastig vallen met puberale overpeinzingen, noch met gefrustreerde uitspattingen over hoe het bergaf gaat met mijn eens favoriete radiozender of hoe vervelend het is om vlak tegenover een kerk te wonen. Wat u wel kan verwachten... Wel... Daar zal u de komende maanden deze blog goed voor in het oog moeten houden!

Ik groet u, en u, en ook u!

Zondagse schemergroeten

Gert

Geen opmerkingen:

Een reactie posten