maandag 14 januari 2013

Literaire middag Droomstof

Dit weekend reis ik af naar het verre noorden om voor te lezen uit m'n roman Als een Ballon en m'n kortverhaal Het Woud te presenteren. Bestemming Meppel, een pittoresk Nederlands stadje in de provincie Drenthe, tegen Groningen. De eerste literaire middag van het kersverse tijdschrift Droomstof gaat door in het Drukkerijmuseum. Het belooft een boeiende namiddag te worden!

Literaire middag Droomstof
Drukkerijmuseum Meppel
Kleine Oever 11 Meppel

20 januari 2013
14:30-18:00

met poëzie, proza, muziek van:

Gerrit Barbé
Ria Westerhuis
Astrid Voerman
Hester Bouwmeester
Joke Kruid
Gert Vanlerberghe
Berjan de Ruiter

Jonathan Van Limbergen heeft helaas afgezegd.


20 januari belooft nu al een prachtige middag te worden!

Met optredens van dichters als Joke Kruid, Ria Westerhuis en Astrid Voerman.

De schrijver Gert Vanlerberghe laat u kennismaken met zijn diepzinnige proza waar hij bekend om staat. Ook heeft hij sinds kort zijn eerste boek op de markt 'Als een ballon'.

Berjan de Ruiter, Hester Bouwmeester, Jeroen van Huisstede en ik zelf zullen de middag muzikaal aankleden:

Berjan de Ruiter zal covers ten gehore brengen van artiesten als Bruce Springsteen, Neil Young en anderen.

Hester Bouwmeester, Jeroen van Huisstede en ik zelf zullen enkele eigen liederen ten gehore brengen.

Ik hoop u allemaal te kunnen verwelkomen zondag 20 januari, want een betere lancering van mijn tijdschrift (beter gezegd 'ons' tijdschrift, want zonder jullie inbreng ben ik nergens) kan ik mij niet wensen.

Gerrit Barbé (Droomstof)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten