zaterdag 19 september 2020

Kruistocht in pyjama

Wie denkt die viroloog wel dat hij is?
Hopelijk krijgt hij zelf corona en sterft hij.
Van mij mogen ze die politicus met wie ik het niet eens ben
op een bootje op de Middellandse Zee zetten.
Dat hij wat moslims knuffelt en verzuipt.
Ik kan die schrijfster die dat feministische opiniestuk schreef
voor die communistische, oikofobe krant echt niet af
en hoop dat ze wordt verkracht door gelukszoekers.
Wat een verschrikkelijke zanger, ik wou dat hij
voorgoed zijn bek moest houden door een enge aandoening.
Ik ben geen fan van deze stand-up comedian,
dus die moet ermee stoppen, or else.
Een cartoonist heeft me beledigd, kan zij
niet vandaag maar gisteren worden ontslagen?
En met pek en veren de stad uit gejaagd?
Ik deel de mening van zus en zo niet
dus zus en zo wens ik iets heel ergs toe.
En mensen die voor hun leven vluchten
en die ik van haren noch pluimen ken,
zijn kakkerlakken die moeten worden vermorzeld.
Ik kom niet vaak buiten.
Ik lees de krant en kijk tv. 
Ik heb een mening en iedereen moet luisteren. 
En wie ik niet lust, weg ermee.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten