zondag 28 juni 2015

Er was eens

Ik wil een mouw aan je passen
en de vrouw in je wassen,
je nirvana ontwijken
en de vulkaantop bereiken.
Je bent niet te gierig me te gidsen
door de cirkels van de hel.
Je bent een draak met zeven koppen
en een olifantenvel.
Blaffende honden blijten niet, 
jij huilt in schapenvacht.
Je spuwt vuur en gif
en vreet me op na een passionele nacht.
Je peperkoekenhart is er 
louter om me vet te mesten.
Als ik je terughaal uit de hel
keer je je om om mij te pesten.
Je sluit je op hoog in een toren
na een bezoekje aan de kapper,
schiet een brandende pijl af
zodra mijn vlag er eindelijk wappert.

Wel...
zing me een schipbreuk,
geef me die appel,
maak me een varken
en blijf me ontsnappen.

Ik ben niet bang om zeven legers te bevechten als het moet,
ik wil verbranden in jouw vuurhaard en verdrinken in je vloed.
Ik stroop je huid af, verkoop het op e-bay nog voor ik je durf schieten,
want mijn liefde voor jou leeft slechts voort in sprookjes en in mythes.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten